Måndag

Jag älskar måndagar! Jag älskar att få gå till gymmet på måndagar och bröstpasset har numera blirivt mitt favoritpass! Nu sitter jag i soffan och har precis duschat och ska få mig nått att käka.
 
På lördag kväll så var vi ju hemma hos mamma och Bengt och käkade massa gott och som jag sa så blev jag kvar där över natten. Igår vaknade jag ju då upp i Kärne och käkade lunch och bara myste runt tills jag åkte in till stan på kvällen och hämtade Daniel och sen ut till mamma och Bengt igen. Vi käkade, spelade spel och såg på tv tills Daniel somnade i soffan och vi åkte hem. Satte på en film i sängen och somnade.
 
En bild på mig och Daniel från när vi var i Tyskland
 
 
 
 
 
 
 


Vilket fint foto på er två !
Vad är det för slott ?

PoK
Pappa

Svar: Ja visst är den :) Det är ett slott i Glücksburg i Tyskland.
Puss
Mimmi Lepp

2014-02-06 | 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback