Lördag, söndag och måndag

Haha ja lördagen blev ju inte direkt lugn... Jag, Daniel, Chrille och Eide och Guido drog hem till Frida och Johan där det var massa folk och även Emilia och Erik som var hemma och hälsade på. Sen gick vi hem till oss och spelade tv-spel och hade det jävligt kul ända fram till kl 08:00 på morgonen. Haha detta gjorde att vi inte var särskilt pigga på söndagen. Så söndagen blev himla slapp och sleten.
 
Idag däremot var det bara att hoppa upp klockan 07:00 och ta emot Dante som kom men efter det gick jag och la mig och sov i ett par timmar igen. En promenad, sen hem och käka och sen till gymmet och favvopasset på hela veckan!! Haha jag kan inte sluta tjata om det, men det går så bra och det blir bara bättre och bättre.
 
Nu ska vi se på Farmen och imorgon blir det kondition på gymmet! Bilden är från Brasilien :)
 
 


Mimmi !
Var är fotot taget ? Är det vid Pedra de Santo Antonio ? Där det var så otroligt fin utsikt. Eller var det på väg till "vattenfallet" ?

PoK
Pappa

Svar: Ja det var där som vi klättrade upp på ett berg på ett annat berg haha ;)
Mimmi Lepp

2014-02-13 | 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback