det blir inte alltid som man tänkt sig..

Hade tänkt att gå och lägga mig tidigt igår... så blev det inte. Hade även tänkt att skriva detta inlägg igår innan jag gick och la mig... så blev det inte heller ;) Igår var en rätt slapp och lugn dag och vi drog iväg och handlade lite och var även tillbaka med min glas som var 9 månader gammal -.- När vi kom hem så ställde jag mig och lagade min favoriträtt som är "rysk pyttipanna" HUR gott som helst! Det var första gången jag lagade det själv och det blev faktiskt så himla bra! Haha lite stolt över mig själv :)
Sen blev det iväg till gymmet och träna Grit Cario och när jag kom hem såg jag ocg Daniel på farmen och sen var det final i PH.
 
Just nu sitter jag i soffan och ser på damernas kval i slopestyle. Mamma och Bengt har nyss vart här och fikat lite och senare ska jag cykla till gymmet och köra lite. Ikväll ska vi till Tables och fira Amanda som fyllde 20 år i söndags och det ska bli skitkul! :D
 
En fin bild på mig och mamma från när vi var i Tyskland ♥
 
 


Vad menar du med detta ?
"tillbaka med min glas"

PoK
Pappa

Svar: Köpte en glass som visade sig vara 9 månader gammal :(
Mimmi Lepp

2014-02-06 | 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback