Tisdag

Natten till idag har vart ett helvete. Jag har inte sovit ett skit, bara legat och vridit och vänta på mig och jag har ingen aning om varför. Daniel hade tydligen också sovit dåligt. Sådär lyckas det alltid bli för oss att vi båda två sover dåligt samtidigt. 
Ahja gick i alla fall upp trött som en gris och tog emot Dante och sen gick jag och la mig igen tills Daniel skulle upp och iväg. 

Gick ut på promenad med Dante och letade även upp en geocatch innan jag gick hem, gjorde mat och deckade sen i soffan. Låg och halvsov och frös i soffan och kände bara att jag ville dö så blev en vilodag från gymmet idag (bara att ta nya tag imorgon!). Daniel kom hem och jag åkte iväg och jobbade till kl 23 sen hem och se på PH och farmen och nu ligger jag ÄNTLIGEN i sängen!!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: det finns inget bättre eller skönare i hela världen än att gick lägga sig när man är trött! Att bara få burra ner sig under sitt kalla täcke och bara njuta innan man faller in i sömn <3 Nä nu ska jag sova, Godnatt! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback