Torsdag idag

Hmm i måndags gjorde jag min sista dag på utbildningen och mamma och Bengt kom upp och hämtade mig. Det kändes lite tråkigt att lämna Norrköping och dom jag lärt känna på restaurangen men det var så skönt att komma hem till mig älskling igen. I tisdags var jag iväg till gymmet och efter Daniel slutat så åkte vi ut till mamma och Bengt och käkade rökt öring. 

Igår följde Daniel med mig och Susanne till gymmet och körde lite rygg och mage och när jah och Susanne den gick in på pass så fortsatte Daniel gymma med Tobbe. Efter träningen åkte vi hem och gjorde oss iordning och sen gick vi in till Alfie där Daniel bjöd mig på middag <3 Sen gick vi hem igen och tog oss en varsin drink och såg på serie. 

Idag är det även min älskade pappas födelsedag!

En bild på "Mufflan" som krupit in i garderoben i husbilen haha





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback