Kortisinlägg

Hej och förlåt pappa för dålig uppdatering.. Jag har helt enkelt för mycket att göra just nu så har inte blivit att jag satt mig ner för att skriva. Men jobbet går i alla fall bra och jag jobbar på som bara den. Vi hade öppningsrekordpå restaurangen i tisdags förra veckan och sen desshar det inte tagit slut på folk. Det är fullt med folk varje dag och vi stressar och skiter för att försöka få det att gå runt men som tur är har vi jätteduktiga människor från andra resatauranger som hjälper oss nu i början! 

Nu ska jag åka iväg till jobbet så där har du i alla fall en liten uppdatering så lovar jag att bli bättre på att skriva ;) 
Puss!


Mimmi !

Det är lugnt ! Vi ses ju snart också. I morgon kväll tar vi taxin till flyget i Natal. Och på måndag fm. så landar vi i Lissabon. Hyrbil står och väntar på oss. Skall bli himla trevligt. Men jag är lite rädd för flygresan den här gången då jag äter penicillin för att jag har åkt på en öroninflamation. Har ont och höger öra är helt tätt. Så hur går det att tryckutjämna ? Bra att du börjar med övningskörningen. Be Lars om hjälp med batteriet och montering !
Puss och Kram. Jag saknar dig !

Pappa

Svar: Hej på dig! Vad roligt att äntligen komma till Portugal och leta hus! när kommer ni till Sverige och Karlstad?Puss och kram!
Mimmi Lepp

2014-04-26 | 14:37:37

Hej Mimmi !

Vi är nu i Portugal. Har bott en vecka på ett underbart ställe (Sintra). I morgon kör vi till Setubal där vi bor tre nätter på ett hotell. Under dessa tet dagar skall vi köra ner till sydkusten till Algarve och Faro. Sedan har vi hyrt ett hus (billigt !) under de sista två veckor vi är här i landet. Den 22/5 flyger vi till Göteborg. Har du möjlighet att hämta oss från Göteborg den 23:e eller den 24:e ? Eller måste vi ta bussen ? Har nog tyvärr inte råd att hyra bil i Sverige under den vecka vi är där.

Puss och kram.

Pappa

2014-05-04 | 13:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback