Jobb jobb

Veckan har både gått långsamt och snabbt. I onsdags så åkte jag och Daniel ut till Kärne på kvällen och bara åt och myste. På torsdagen så jobbade jag en sväng och sen hem och byta om för att dra till Koriander. Hade egentligen inte tänkt att dricka något men eftersom att jag började sen på fredagen så blev det så ändå. 

Vaknade upp hos Eide på fredagen och sen en sväng till bergvik innan jag åkte hem och bäddade ner mig i soffan i väntan på jobb. Fick för mig att kolla vilka jag skulle jobba med och insåg att jag inte alls jobbade 00-04 som jag trodde utan skulle jobbat 16:30-21:00. HERREGUD! Jaja inget att göra åt så eftersom att jag var så jävla trött så då gick jag och la mig istället. 

Igår i alla fall så gick jag upp vid 09 för att möta upp mamma och Susanne på stan. Vi kollade runt lite i affärer och både käkade lunch och fikade. Kl 18 började jag att jobba och skulle egentligen jobba till 03 men slutade 04:30 alltså blev det tio och en halv timmes jobb igår och idag är jag så jääkla trött! Så nu ligger jag i soffan och halvsover men så klä på mig för att åka till jobbet och jobba 16:30-23:00.
Hej så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback