Onsdagen den 9 april

En vecka sedan jag skrev och det har inte hänt så mycket. Helgen blev lite för livlig och för mycket alkohol så nu har jag bestämt mig att inte dricka mer fram till sommaren. Visst att ta eb cider eller två om det är fint väder ute men inte dricka så att jag blir full. Känner mig även mer motiverad än någonsin på träningen nu och ska ge allt! Jag mår så bra och känner mig som hemma på gymmet när jag är där. 

På tisdag nästa vecka så börjar jag också äntligen att jobba och imorgon ska jag tull restaurangen och träffa alla och hjälpa till att packa upp saker. Allt detta ska bli så jäkla kul, få börja jobba på riktigt med nya roliga människor och att att även få in lite pengar. Pengar är inte något som jag någon gång haft gott av om man säger så och det är jag jäkligt trött på. 

Hur som helst, idag är det Grit Cardio som står på träningsschemat så får vi se om jag kör något efter det. 

Igår bjöd Daniel ut mig på o'learys, hur gott som helst var det! 




Hej Mimmi !

Hur går det på arbetet ? Du har inte skrivit något på över en vecka ! Jag är ju nyfiken förstår du väl !

Puss och kram.

Pappa

Svar: Ja jag vet men jag satt faktiskt och skrev ett långt inlägg men sen försvann det och jag orkade inte skriva om men ska göra det sen ;)
Puss och kram
Mimmi Lepp

2014-04-17 | 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback