Jobb

Förra veckan jobbade jag typ hela veckan så därför inger roligt att uppdatera. I söndags var vi i och för sig på Boba Borg och det var superkul! En superduperbra dag men bra människor. 

Igår var jag faktiskt på två stucken jobbintervjuer som jag hoppas hoppas leder vidare till något bra!! Sen så körde vi bröst igår och det gick huur bra som helst! Gjorde nytt personbästa i både bänkpress och i bröstpress. Hur gött som helst, och ändå var jag hut trött som helst innan träningen. Efter träningen i alla fall så gick jag hem och då hade Daniel gjort paella. Hur gott som helst! 

Idag har jag bara tagit det lugnt, drog till gymmet och körde ett nytt pass som dom hade på prov och efter det körde jag lite rygg med Michelle. Nu sitter jag hemma och har sett på film med Daniel och Chrille :)
Godnatt!

En liten bild på Felix! 


Vilken himla mysig bild på Felix !

Svar: Haha jaa den är fin! :)
Mimmi Lepp

2014-03-07 | 22:47:58

Mimmi !

Har du sett den här filmen ?
Jackass Presents: Bad Grandpa 2013
Om inte, så MÅSTE du bara se den !
Hur rolig som helst !

Kram
Pappa

2014-03-08 | 17:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback