Lyckorus!

I måndags kom Dante på morgonen och så tog vi en promenad innan jag käkade lunch. Lämnade Dante vid fyra och cyklade sen in till gymmet och körde bröst/axlar/triceps som vanligt. Efter träningen så åkte jag och Daniel ut till Kärne och käkade mat och såg på tv. Daniel åkte sen hem ich jag stannade kvar och sov där till tisdagen. 

Igår då så följde jag med mamma och Bengt till Örebro för att lämna in husbilen på service. Efter att vi lämnat husbilen så strosade vi runt lite på Marieberg köpcentrum och så käkade vi lunch innan vi åkte hemåt igen. Inte nog med att det var underbart fint väder jag fick också underbart goda nyheter som gjorde hela min dag!! Så för att fira bjöd jag på kvällen hem mamma, Bengt, Susanne och Tobbe till oss på smörgåstårta och bubbel!! 

Idag så kom Guido till oss vid lunch och vi satte oss ute i solen mot väggen och bara njöt. Nu sitter jag i sängen och grejar med lite uppgifter och väntar på att få dra iväg till gymmet för ryggpass och Grit Cardio. 

Finns inget som kan beskriva hur lycklig jag är just nu! 



Bild från i somras! 



Mimmi !

Vad var det för nyheter ? Var det det där med jobbot på "Pizza Hut" ?

Saknar dig !

Pappa

Svar: Ja precis! :)
Saknar dig!
Mimmi Lepp

2014-03-16 | 16:10:05

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS MImmi på födelsedagen !

Kram.
Pappa

2014-03-24 | 10:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback