Dagarna som gått!

Ointressant vecka som gått. Fredagen den 14 var det ju alla hjärtans dag och jag jobbade hela dagen och kom hem till blommor och choklad. Även mamma och Bengt kom förbi på jobbet med en chokladask <3 Jobbade även på lördagen och skulle upp och jobba på söndagen men modde så dåligt under natten/morgonen att det inte blev något med det. Ledig måndag och jobb tisdag, ledig onsdag och jobb torsdag.
 
På fredagen den 21 så åkte jag hem till Kärne på kvällen och vi satt nere och grillade i grillkåtan med fyra andra bekanta till mamma och Bengt. Hur mysigt och trevligt som helst och det blev ett och annat glas vin och även några shottar på det. Vi gick inte och la oss för ens 02:30 på natten. Dagen efter åkte vi hem till Susanne för att fira henne och mamma som fyllt år och vi käkade smörgåstårta och buddapesttårta. Efter det åkte jag, Daniel, Micaela, Chrille, Ahlbeck och Robin och spelade badminton. På lördag kväll åkte jag ut till mamma och bengt igen eftersom att Daniel och killarna var hemma hos Adam och käkade tacos. Igår gick jag upp tidigt och käkade en dunderfrukost och sen åkte jag in till jobbet och sen därifrån vidare till Säffle tillsammans med två andra för att hjälpa till att jobba där. Jobbade 11-19 och sen hem till Karlstad igen
 
Såå där var dom dagarna som gått och denna veckan jobbar jag tis,ons,tor,fre.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback