Lördag!

Träningen igår gick bra och kettlebellen var så sjukt jobbig så idag har jag träningsvärk lite varstans. Efter gymmet gick jag hem till MIcaela en stund innan vi pallrade oss vidare hem hit och gjorde pizza och såg på H2O. Sen blev det jobb.
 
Idag har vart en bra dag! Mötte upp Susanne vid 1 och så gick vi in till Scandic och käkade brunchbuffe! SÅ hilma gott och så himla mycket att välja på. Allt ifrån, buffalovings, kött, ägghalvor, korv, sallader, såser, ostar pannkakor och ah exakt ALLT och huur gott som helst! Så efter att ha suttis där en bra stund så rullade vi iväg till Gymgrossisten och köpte lite gottgott och efter det en liten snabbsväng för att kolla på annat.
 
Nu sitter jag själv hemma i soffan och ska snart ta bilen och puttra ut till mamma och bengt för lite mys och god mat ikväll med dom och Susanne och Tobbe. Om jag känner mig själv rätt så blir jag nog även kvar där ute tills imorgon eftersom att daniel och dom ändå ska ut och dricka idag (igen). Är dock himla trött efter jobbpasset inatt så blir antingen tidigt i säng eller en tupplur innan maten.
 
 Här har ni mina goda American pancakes med hallon, jordgubbar, lönnsirap, glass, kokos och kanel.
HUR GOTT!!


 
 
 
 
 
 
 
 


Ta det lite lugnt Mimmi med träningen !
Lagom är bäst.

Svar: Nä ta det lugnt är inte kul och ger inga resultat ;)
Mimmi Lepp

2014-02-03 | 21:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback