Flytt och flytt igen

Ja här har jag inte skrivit nått på ett bra tag nu men det beroro på att vi har haft så mycket att göra med flytten och allt. Så nu bor jag i alla fall hemma hos mamma och Bengt i Kärne och har gjort det sen typ 10 maj. MEN den 1 juni får vi en ny egen lägenhet så då blir det att ta sitt pick och pack och flytta igen och denna gången så stannar vi där läänge.
 
Annars rullar livet på som det brukar, jobbar och tränar :) Slänger in en liten bild påmig och Emilia från när hon var hemma.
Och en bild på mina pinglor!
 


Hej Mimmi !

Kul att du skriver i bloggen igen ! Det var, som du själv säger, bra länge sedan sist. Nu är det inte mer än lite drygt två veckor kvar tills vi ses. Och det skall verkligen bli himla gött ! Idag var jag och köpte tre stora bitar av den där "otäcka" osten som du ville ha. Och lite cachaca i burk till Daniel. Sedan har jag ju en mycket speciell present till dig också, förutom en STOR kram när vi ses. Jag ser också fram mot den där presenten som du och Susanne hade fixat åt mig, vad det nu kan vara ?

Puss och kram.
Jag älskar dig !

Pappa

2013-05-25 | 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback