träna, festa och jobba

I tisdags så åkte jag, mamma och bengt och fixade nytt pass till mig och vi hann även med att handla och käka lunch. Efter det så åkte jag hem och vilade mig en liten stund innan jag och susanne cyklade in till gymmet och gymmade bröst, axlar. Sen hem igen och ladda upp sig inför boxningspasset på kvällen.
 
På onsdagen hade jag sån jäkla träningsvärk i underarmarna och i händerna från boxningen. Blir så när vi inte kärt box på ett tag men det hindrade inte oss från att gåpå tabatan och sen gymma rygg efteråt.
 
Igår gymmade vi först ben och sen drog vi direkt ut och sprang 5km i det fina vårvädret. Hur skönt som helst. Efter gymmet cyklade jag hem igen och gjorde mig iordning innan alla männsikor kom. Vi blev ett gäng och så kom även Viktor och en kompis till han från norge. Riktigt kul att se han när man inte sett han på så länge. Vi satt ett gäng här hemma och drack innan vi åkte in till stan och Koriander.
 
Idag skulle jag först och främst gått på kettlebellsen men jag känner att nog inte min kropp skulle tycka om det efter allt drickande igår, sen så skulle jag jobba 01-05 inatt men det blev istället 21:00-05:00
 
 


Fin bild !

Saknar dig !

Pappa

Svar: Tack pappa!Jag saknar dig med, jättemycket!
Mimmi Lepp

2013-03-29 | 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback