Nu gör vi ett nytt försök

ååh jag är så dålig på detta. Jag fattar inte att det kan vara så svårt att bara skriva litegrann varje dag. Men alltid när jag ligger där i min säng på kvällen/natten när jag ska sova så tänker jag bara "Jag orkar inte, jag tar det imorgon".
Men nu gör vi ett nytt försök. Såå vart ska jag börja? Kan börja med att säga att jag är så jäkla proppmätt! Vi har nämligen käkat tacos och det är som att jag inte har någon gräns, jag bara möljer i mig. Så nu vet ni det.
 
Har typ inte skrivit på en månad men det finns inte så mycket att skriva om den tiden heller förutom att jag var nere i Strömstad och jobbade en hel vecka! Roligt, himla sköna människor och mycket pengar kan summera den veckan.
Förra veckan så var jag och Susanne till Hovfjället och åkte bräda och det var så kul efter att inte ha åkt på ett år. Kändes lite nervigt i början men man kom snabbt in i det och då gick det hur bra som helst. Dock lite synd att det är så himla korta backar där. I helgen så var jag, Daniel, Mathilda, Daniel, Viktor, Hannah och Bobbo till Branäs och hade det gött. Vi åkte snowboard/skidor och festade.
 
Jag och Daniel firade 3 år tillsammans den 1 mars 
 
 
Jag och Susanne var i Hovfjället
 
Softar i backen med fint väder
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback