Myskväll i grillkåtan och St. Patrick's Day

Att jobba i fredags gick bra och jag var trött och somnade som en stock när jag kom hem.

Igår så sov vi läänge och sen åkte vi ut till Kärne och grillade i grillkåtan med mamma, Bengt och två grannar till dom. Hur mysigt som helst och dom hade gjort egen potatissallad, inlagd gurka, coleslaw och bröd och så hade vi kött och korv till. Och så klart en massa god alkohol ;)
Jag och Daniel stannade kvar och när mamma och Bengt gått och lagt sig så satt ute i mitt rum och spelade spel tills klockan blev 04 på natten/morgonen. Vaknade upp i morse och käkade lunch innan vi åkte hem igen.

Eftersom att det var 17 mars idag och därmed St. Patrick's Day så drog jag, Daniel, Chrille och Viktor in till Leprechaun och lyssnade på irländsk folkmusik och hade det trevligt.
Nu ska jag sova så får vi se vad morgondagen har att bjuda på :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback