Geocatching och träning

Igår åkte jag och Daniel ut till skutberget med Tobias för att ta några geocatch. När vi kom ut dit så var det svinkallt! Det blåste så in i bomben och även fast det var typ -1 så länder det typ som -10. Jaja, vi fick i alla fall tag på 4 st innan vi åkte hem igen.

När vi kom hem så åkte jag nästan direkt in till träningen och det var nära på att jag inte fick någon biljett eftersom att jag var lite sen men det fick bra.
Var på Grit Plyo som är ett högintensivt pass som bara är 30 min så efter det kändes det så fel att åka hem så jag Sture mig och cyklade i 30 min till. Det är roligt att se att Gritpasset ger utveckling, första gången var jag helt slut och jag tyckte det var så för jävla jobbigt att jag inte ville gå ingen. Nu hänger jag med hela passet utan problem och ger järnet.

Nu ska jag gå upp och göra mig i ordning för lunch i stan med Anna :)

Ena "catchen" satt långt upp i ett träd ;)



Hej Mimmi !

Jasså ! Ni har börjat med Geocatching nu också ! Alltså använder ni GPS. Är det Karlstad Kommun som har hittat på detta på Skutberget ? Bra initiativ. Kan ju vara något för Lars i stället för orienteringen.
Jag sätter in en liten slant på Susannes konto till din födelsedag. Grattis i förskott. Men det kommer självklart ett grattis på rätt dag också !

Puss och kram.

Pappa

Svar: Hej pappa! Jag såg ditt mail med dom fina bilderna och såg att du satt in pengar, tack! Angående geocatching så är det inte något som Karlstad har fixat utan det är det riktiga stora grejen som finns över hela världen. Det finns över 2 miljoner runt om i världen och dom kan man se på en sida på internet och man kan även ladda ner en app till mobilen där man ser vart dom finns. Så det är det som vi använder oss utav :)
Det är riktigt roligt och det finns olika svårighetsgrader och sätt att hitta dom på. Själva "catchen" varierar också i storlek och utseende.

Puss och kram!
Mimmi Lepp

2013-03-19 | 15:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback