Bra dagar

I torsdags då så kom Mitzy och jag tänkte att det skulle vara kul att hitta på något så jag hörde av mig till min gamle vän Angelica, som jag inte sett på flera flera år för att fråga om vi skulle ses med hundarna. Det ville hon jättegärna så jag och Mitzy slängde oss iväg med bussen till Wåxnäs och hem till Angelica och Malva. Där var vi i typ 3 timmar och pratade om allt möjligt medan hundarna lekte.
Det är lustigt det där att trots att jag och Angelica inte setts på närmare 6år så kändes det inte konstigt eller jobbigt utan vi pratade på som om vi alltid har gjort. Det är skönt med sånna människor. Vi bestämde också att vi inte ska vänta sex år till innan vi ses nästa gång utan försöka ses snart igen!

Det var torsdagen det och igår då så gjorde jag inte mycket, tränade på dagen och jobbade på kvällen/natten.

Ikväll ska jag och Anna ha lite mysmiddag här hemma i lägenheten med våra fina vänner :)



Jag måste bara få säga GRATTIS igen !

Hoppas dagen blir bra. Och ge en stor kram till Mitzy från Morfar !

Pappa

2013-03-24 | 11:28:52

Jo !

Glömde berätta att jag fick ditt SMS. Så det fungerar. Och jag blev inte heller debiterad något för detta.

Vi hörs.

Pappa

2013-03-24 | 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback