Bioonsdag!

Lunchen med Anna igår var mycket trevlig, som alltid när man är med henne. Och under tiden så ringde chefen och frågade om jag kunde och börja jobba lite tidigare än planerat så det gjorde jag. Jobbade då alltså 17-23. Jag har kommit på att det spelar så stor roll vem man jobbar med. Man kan ha så himla kul och få tiden att gå så mycket fortare om man jobbar med rätt människor. Det var nästan så att jag inte ville gå hem när klockan väl blev 11. Men men, nästa jobbpass är på fredag!

Idag då så sov jag länge och gick upp och käkade lunch och såg på Filip och Fredrik innan jag slängde mig iväg till gymmet. Denna vecka så har vi en "lugn" vecka (vilket betyder: ingen styrketräning) för att låta kroppen vila och återhämta sig för att sen köra järnet igen på måndag och några veckor fram tills nästa "lugna vecka" kommer. Så dagens träning blev tabata... bara tabata.
Jag och Daniel var på bio också idag och såg Hansel & Gretel: Witch Hunters, alltså den nya råa versionen av Hans & Greta. Den var riktigt bra faktiskt och många coola 3D-effekter. Annars tycker jag inte så mycket om att se på 3D men den funkade bra denna gång.

Tidigt imorgon så kommer Mitzy på besök <3 Ska passa henne tills på fredag kväll. Och så blir det in till gymmet och för att cykla lite.
Nattinatti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback