Träning och fika

Nu är klockan egentligen lite för mycket men jag ska försöka somna så fort jag kan. Följde med mamma och Bengt till mormor och käkade lunch igår och sen hem och sova middag innan träningen. Det blev ingen boxning eftersom att det var en annan instruktör så istället så gick vi på release för Body Jam. Roligt men dock inte så jobbigt.

Idag var det dags för första Tabatan sen innan jul och denna gången med Andreas i spetsen istället för Carro. Efter träningen så gick jag till Waynes och fikade med Frida. Himla längesen vi sågs så det var en behövlig och efterlängtad träff. Vi hade massa saker att ta igen och prata om och nu ska det inte dröja lika länge innan vi ses igen <3

Imorgon ska jag upp och jobba till kl 15 och sen hem och göra i ordning mig för gymmet och kettlebells :)
God natt, sov gott.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback