Torka

Ja detta var ju verkligen vad man kan kalla "bloggtorka". Jag har varken haft lust, tid eller ork att skriva nått så då har det inte heller blivit nått.

Jag har haft mycket att göra och mycket att tänka på på senaste tiden men nu gör vi ett nytt försök haha.

Julafton och nyår var båda superbra och mysiga. Massa god mat och fina presenter på jul och massa vänner och glada skratt (+ alldeles lagom med alkohol) på nyår.

Slänger in lite bilder från torkan:

spelade nya spelet hemma med mamma och bengt

jag och älskling käkade lunch

jag fick ett jättefint puzzel i julklapp som jag satt och puzzlade med

och dom tre sista bliderna är från nyår



vilken mysig header du har !! :)

Svar: Hej, tack så mycket! :)
Mimmi Lepp

2013-01-06 | 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback