Jobbig löpning!!

Jag har tänkt att skriva men jag har alltid vart för trött för det men nu skriver jag i alla fall. I torsdags så jobbade jag till kl 15 och efter det var det i princip bara att gå hem och byta kläder för att sen dra iväg till gymmet och kettlebells. Nät jag kom hem efter träningen så var jag ensam hemma eftersom att Daniel var ute med några vänner.
På fredag jobbade jag så dum tid så det blev ingen träning och på kvällen satt vi bara hemma och tog det lugnt :)

Igår hade vi en riktigt slappdag och på kvällen kom Amanda hit och vi (jag, Amanda och Daniel) satt och drack lite vin och pratade.
Och i dag då så gick jag upp ganska bra i tid och käkade en mumsig frukost innan Susanne och Tobbe kom och hämtade mig och vi åkte och sprang. Jag vet inte riktigt vad som var felet idag men jag var nära på att ge upp flera gånger. Men envis som man är så fortsatte jag hela vägen i mål ändå och det blev ändå inte nån jättedum tid.

Ikväll ska jag och Daniel gå på bio, vi ska se Mammas Pojkar
Hej så länge!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback