Bra vecka

Combatpasset i måndags var inte alls något jobbigt :( helt okej kul men inte jobbigt. Synd! Jaja på tisdagen träffade jag Anna i stan och vi käkade lunch och snackade, gick även hem och kikade in hennes nya lägenhet. På kvällen var det boxning som vi inte kört på länge så det var kul men inte heller så jobbigt som det brukar vara. Vad händer?

Men tabatan i onsdags var i alla fall så jobbig som den brukar vara fast på ert lite annat sätt. Denna gång var det mer fokus på mage och jag hade/har träningsvärk i magen så det var lyckat.
Efter tabatan körde vi ett jäkligt hårt gymmpass med fokus på rygg men det tog bra i armarna också kan jag tala om. Igår då var det kettlebells och det var tungt, kändes att vi körde hårt i onsdags. Men det är gött, det ska kännas att man lever. Var även på stan med Susanne innan och hon bjöd mig på lunch och det blev supergod sushi.

Idag var det tänkt för ännu ett pass med kettlebell men jag blev inringd på jobb så det hanns det inte med. Senare på kvällen tog jag bussen ut till Kärne och jag stannar här tills imorgon. Kände att det var längesen jag var här nu och att jag inte träffat Mitzy sen hon var hemma hos mig i lägenheten, vilket är längesen. Men nu har jag fått mysa och snosat med henne så nu är jag glad igen <3



Hej Mimmi !

Är allt OK med dig och Susanne ? Har inte hört något från er sedan jag skrev sist till er ! Fast det är väl så att "no news is good news" ?
Himla fin bild på gulliga Mitzy !

Puss och kram.

Pappa

2013-02-06 | 14:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback