Superbra kväll igår!

I torsdags så jobbade jag 06:30-15:00 och efter det drog jag hem och vilade lite innan Susanne kom och plockade upp mig på vägen till gymmet. Körde ett hårt pass med bröst och axlar. Sen hem igen och såg på tv men var så trött så somnade i soffan innan kl 10.

I fredags så var det som vanligt kettlebells och det var himla jobbigt och tungt. Sen åkte jag hem och laddade upp mig för fyra timmars nattjobb 00-04. Jag var hur trött som helst och eftersom att det var så jäkla lugnt så fick jag gå hem lite tidigare och sova :)

Igår så var det dags för utgång. Vi började hemma hos Anna med lite smått och gott innan vi drog in till stan och Koriander. Så himla kul att vara samlade tjejerna igen! Dom är bara bäst!

Nu ska jag och Daniel snart åka ut till mamma och Bengt och käka lunch och byta däck på bilen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback