löördag

Hmm alltså inte skrivit någon sen i måndags... dålig stil. Jag kan börja med att säga att jag gick tidigare till jobbet och käkade frukost där. Sen efter jobbet i måndags så gick jag hem och tog igen mig en stund innan jag cyklade in till gymmet och Tabata denna gång. Har ju gått på grit på måndagar annars men det var annat schema eftersom att det var annandag påsk.
Tisdagen så var jag in till stan och käkade lunch med Anna och senare på kvällen så jobbade jag. Så tyvärr ingen träning då. Onsdag Var det väl tabata igen och sen gymmade vi rygg. Torsdags körde vi kettlebells eftersom att det inte skulle vara andreas som hade passet på fredagen. Efteråt körde vi en snabb omgång ben. 
 
Igår så körde vi ett tufft pass där vi gymmade framsida följt av 20 cardio. Sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning för på kvällen skulle vi hem till Anna-Lena och Thomas på middag och lita kalas för Daniels mormor. Det bjöds på massa god mat och efterrätt och även goda drycker... så vi fick lämna kvar bilen i Viken.
 
Idag vaknade jag egentligen lite för sent och fick skynda mig iväg till gymmet och Body Jam. Har inte gått på det på jättelänge men just idag var det release för det nya passet så vi tänkte varför inte testa det. Det var i alla fall hur kul som helst så vi får se när vi ska försöka lägga in det. Efter gymmet fick jag ta mig förbi Viken och hämta bilen och sen åkte jag, Susanne och Tobias ut till mamma och Bengt och grillade och såg på hockey. Passade även på att tvätta bilen innan jag åkte hem och la mig själv i soffan och såg på film. Och nu sitter jag här och har presic sett klart på Thor. Så nu blir det sängen förmin del, har så sjukt ont i huvet :(
 
God natt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback