Jobbar

I söndags så tog vi det lungt. På kvällen åkte jag och Anna iväg till affären och köpte mat, sen satt vi hemma his henne och bara tjötade ända till kl 3 på natten.
På måndagen blev det sushilunch med Anna och Sofie. Det var så himla kul att se Sofie igen efter 7 månader. Sen åkte jag iväg till gymmet och gymmade rygg.

I går så jobbade jag 08-15 och sen blev det boxning på kvällen!

Och när jag skrev detta så satt jag egentligen på jobbet och skulle ha en timmes lång skön rast... men det blev mycket folk så jag var tvungen att hjälpa till. Jag började i alla fall kl 05:00 imorse och jobbade till 14:00. Huur trött var jag inte när klockan ringde kl 04:00. Imorgon jobbar jag 06:30-15:00.

Nu ligger jag bara i soffan och slappar och laddar upp inför tabatan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback