Jobb, jobb och jobb

Igår trodde jag att det var söndag heela dagen eftersom att vi var ute i torsdags. Sjukt jobbigt och irriterande när fet blir så.
Jobbpasset i fredags gick bra men jag var sjukt sliten hela lördagen. Jag och Daniel gjorde lite påskmat med Janssons, köttbullar och ägghalvor. Senare kom Robin hit och jo satt och bara degade innan vi drog iväg till affären och handlade massa gott. Vi skjutsade hem Robin och så skulle vi åka hem men Daniel hamnade hos Elin och Johan så då fick jag åka hem själv. Men det gjorde inget, hur mysigt som helst att vara själv och bara mysa ner sig i soffan med massa gott och se på vilken film man vill ;)

Igår då så jobbade jag 13-20 och när jag kom hem så var Victor och Matilda här och efter en stund så kom Krook och Chrille. Trevligt och mysigt.

Just nu ligger jag i sängen och funderar på om jag inte ska gå lite tidigare till jobbet och käka frukost där innan jag börjar. Jobbar 09-14:30 idag och efter det blir det tabata!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback