Tisdag!

Mamma och Bengt kom hem redan idag så efter träningen så åkte jag, Susanne och Daniel ut till dom och satt och pratade och hade det mysigt en stund :)

Imorse när jag vaknade blev jag besviken.. vart tog det fina höstvädret vägen? Regn regn. Jaja vi får hoppas på bättre väder imorgon :)
Glömde också säga igår att vi var till djuraffären och köpte fiskar. Dom är så fina och söta och än så länge verkar dom trivas bra :)



Hej Mimmi !

Vad trevligt att du har skaffat akvarium ! Men varför frågade du inte "profset" om råd ? Jag vet ju allt om akvarium. Lycka till ändå meddina Tigerbarber och Platy. Jag kan inte urskilja fler arter från bilden i bloggen.

Puss och Kram.

Pappa

Svar: Hej pappa!
Det är trevligt och mysigt med akvarium och lite liv. Vi behövde ingen hjälp, dom var så trevliga och duktiga i affären så det gick bra och vi fick ett gäng fina fiskar som passar bra tillsammans. Som du sa så är det tigerbarb, platy och sen har vi molly och en mal.

Vad roligt föresten att höra ifrån dig, det har vi ju inte gjort sen du åkte.

Puss och kram!
Mimmi Lepp

2012-09-19 | 13:45:08

SV: tack :D

2012-09-19 | 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback