Jag är så dålig.

Nu är vi där igen. Inte uppdaterat på hur länge som helst. Men grejen är att jag inte gör någonting på dagarna så det finns inget att skriva om. Men nu har pappa åkt hem och jag har lovat att uppdatera allt som händer här hemma.

Just ju sitter jag i köket och har precis käkat frukost och ska alldeles strax bege mej till jobbet.
Det blir bara kallare och kallare på mornarna men det är rätt så skönt tycker jag och mysigt.

Igår blev det tyvärr ingen Combat utan jag var istället på synundersökning och även till badhuset och gjorde simtest. Sista anmälningsdagen är på lördag såå vi får se om jag hinner få ihop ansökan tills dess.

Bild på mej och Frida från helgen:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback