Glad!

Jag känner mej så himla glad! Jag älskar vädret ute, det är så friskt och skönt och jag känner bara för att snöra på mej löparskorna och dra ut och springa. Allt känns så enkelt och perfekt just nu, det är nästan för bra!
Om några dagar kommer mamma och Bengt hem också och då ska jag se till att vara mycket ute där. Jag ska även ta hit Mitzy i några dagar hade jag tänkt så jag får ro om henne ordentligt också!

Igår var vi ute och sprang och det gick förvånansvärt lätt denna gången också. Vi provade på ett nytt spår som var lite sådär men det är fortfarande roligt med nytt. På kvällen gjorde jag och Daniel egen sushi hemma... gott!
Idag blev det Combat som vanligt och även nytt pass, just nu: inte lika roligt som det förra men man kommer in i det.

Nattinatti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback