Fredagsmys

Och så är även denna dag slut och jag ligger återigen i min underbara säng. Idag blev det ingen träning utan bara en skön slappdag. Det blev även en fredagsmys-kväll med min Anna, vilket jag kände var båda skönt och behövligt efter förra veckans bravader. Jag är så less och trött på att dra ut på krogen och dricka mej full. Tyvärr så är det precis vad mina kompisar vill göra varje helg -.- Då är det tur att Anna jobbar så mycket så att hon kan stanna hemma med mej ;)

Imorgon blir det "tidig" uppgång hade jag tänkt för att ta bussen ut till mamma och Bengt. Stannar nog där hela dagen och känner jag mej själv rätt så blir det även över natten.

Jag och Anna gjorde egen pizza och såg på film!



Vad go hon är min vackra dotterdotter ! Saknar henne och hennes mamma !

Morfar

2012-09-27 | 02:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback