Tiisdag

Igår var det alltså jobb på kvällen. Skulle egentligen slutat halv 11 men jag hjälpte dom lite och jobbade till strax innan 11. Kom hem till älsklingen och vi satte på en film, det fick bli den nya Maria Wern. En jättebra och spännande deckare.

Idag åkte Daniel iväg tidigt och jag hade hela dagen för mig själv, i alla fall fram till kl 6 på kvällen. Jag lagade mat och såg på tv och så var jag även upp på vinden och hämtade lite adventsgrejer. Så nu är det lite mer julstämning här hemma med nya gardiner, duk, handdukar, matta och kuddöverdrag :)
Fram mot halv 7 kom Susanne och hämtade mig och vi åkte till gymmet och boxades. Idag kändes det mycket bättre och handlindorna hjälpte! Jag tror att förra veckan nog bara var en chock för musklerna för idag skakar händerna ingenting. Vi får se hur armarna mår imorgon.

Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback