Söndagsmys

Idag vaknade jag upp i Kärne, käkade lunch och åkte efter det hem för att snabbt slänga på mig träningskläderna innan Susanne och Tobbe kom och plockade upp mig. Med 1 plusgrad ute begav vi oss ut i spåret och idag kändes det inte jobbigt men det tog ändå emot lite. Men vi kom in på hyfsad tid och åkte hem igen. Väl hemma slängde jag mej i duschen en snabbis innan jag och Daniel skulle iväg hem till Anna-Lena och Thomas för att fira Malin som fyllde år. Hemma hos dom blev vi kvar en liten stund och käkade mat och såg på Solsidan. Sen hem igen och såg på Vem kan slå Filip och Fredrik och efter det satte vi på en film. Mycket bra och trevlig dag/kväll.

Nu ligger jag i vår nybäddade mysiga säng och har nyss "lekt" Bulleri Bulleri Bock med min älskling. Haha det är sjukt vad svårt det är att gissa rätt. Jaja nu ska jag lägga ner mobilen och sova. Imorgon ska jag jobba 17:00-22:30.
Sov sött




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback