Soffbytardag

Äntligen ska jag sova. Dagen har bara vart bra! Mamma och Bengt kom hit imorse och vi flyttade vår soffa hem till dom och fick istället deras stora hörnsoffa. Underbart med stor och skön soffa, speciellt när man har en pojkvän som breder ut sig. Efter soffbytet så åkte vi till bergvik och jag gick snabbt in på stadium och köpte mina vinter-löparbyxor som jag kollat efter. Sen skulle jag även in en snabbis på HM och köpa ögonbrynspenna men råkade även få med mig en mysig tröja därifrån. Sen käkade vi thaibuffe och tog också en sväng in på Coop innan vi åkte hem igen.
När jag kom hem myste jag ner mig i soffan med juice och pepparkaka i väntan på träningen.
Igår rullade dagen på som vanligt bara! :)
Nattinatti




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback