På väg att bli sjuk?

Igår kände jag mig hängig efter träningen så när jag kom hem satt jag och daniel och bara såg massa roligt på tv. Jag fick världens huvudvärk och kände mig om i kroppen och nästan lite illamående såå jag gick och la mig.
Hela natten har jag legat och snorat, hostat och hade jobbigt att sova och det gjorde det inte bättre att jag var tvungen att gå upp kl 7 för att gå ner till tvättstugan och slänga i tvätt. Så på morgonen sprang jag upp och ner för den där jäkla tvättens skull men vad gör man inte när man har typ noll underkläder att ha på sig (eftersom att allt låg i tvätten). 
 
Jag kände sen när jag vaknade på riktigt att jag inte alls var i form för någon träning så heela dagen har jag bara legat i soffan och sett på serier. Började med några avsnitt som jag hade kvar av New Girl och sen laddade jag hem och ser just nu på Hart Of Dixie. Himla bra serie och Rachel Bilson är ju så snygg!
 
Nu ska jag ser klart. Nattinatti
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback