Mina armar!

hmm.. igår hade jag ont efter styrkepasset i tisdags och jag kan lova att jag kände av boxningen också. Men det blev iväg att jobba ändå (blev inringd) och det känns bara bättre och bättre för varje pass jag jobbar. Var hemma igen strax efter tre och då sjorde jag iordning mat och hade därmed missat tabatan men jag skulle inte kunnat gå på den ändå så slut som jag var. Så det bev en hammakväll utan träning.
 
Idag är träningverken från i måndags borta men nu är det istället boxningen som ger sig tillkänna på allvar. Ont i hela underarmarna och händerna. Haha det är stört egentligen va otränade dom små musklerna måste ha vartit, sånna muskler som man kanske annars inte använder så ofta. Jaja detta säger ju sig sjävlt att det inte blir någon kettlebells ikväll då jag kommer inte ens kommer kunna hålla i en kettlebell. Så ikväll får det bli gymmet och köra ben innan corebollen.
 
Over and out
 
Bild från Brasilien



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback