Måndag igen

hmm... inte haft orka att skriva. jag blev grinig när mitt långa inlägg om helgen försvann. Men jag drar det igen.
 
I fredags så skulle jag träffa Frida och Emilia men så blev det inte så istället stannade jag hemma hos Daniel. Senare på kvällen så skulle Chrille och kanske Kim komma över och dricka lite öl med Daniel men VIPPS så var både Robin, Ahlbäck, Nathalie och Mathilda hemma hos oss. Och eftersom att jag inte mådde jättebra så bestämde jag att dom fick vara kvar om dom lovade att ta det lugnt. Det gjorde dom också och helt plötsligt så var vi på väg in till stan... jag som inte skulle dra ut. Men det blev en lugn kväll.
 
Eftersom att jag inte träffade Emilia och Frida på fredagen så skulle vi ta det på lördagen istället men så blev det inte heller. Jag drog ut till Mamma och Bengt och hjälpte dom med lite saker och sen myste vi med god mat och film hela kvällen. Precis vad jag behövde för att på frisk.
 
På söndagen (igår) vaknade jag upp i Kärne och Jim kom och käkade lunch med oss eftersom att det var Farsdag. Sen åkte vi hem till Susanne och Tobbe för att fira att Tobias hade fyllt år. Susanne hade vart duktigt och bakat tårta till oss, mycket fin och mycket god. Det var en marsipantårta med både maraboufyllning och hallon och blåbärsfyllning. På kvällen såg jag på serie och chattade även med pappa en lång stund inna jag släckte lampan. 
 
Dagen idag har vart lugn med Combat som vanligt.
Nu ska jag sova för imorgon är en viktig dag!
 
                         Bild på tårtan igår:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback