jobbnatt

Nu blir det film och sen när den är slut ska jag göra mig iordning för att dra iväg till jobbet. Jobbar natt idag från   01-05 och det är första gången men vi får hoppas att det går bra, det tror jag ;)
 
Annars så har dagen vart bra och lugn. Jag mamma och Begt var in till stan i eftermiddags och var till Smycka och hämtade ut ett nytt Pandoraarmband till mig som jag fick tillbaka på försäkringen. TACK LF! Och tur som jag hade så fanns alla berlocker som jag hade så nu har jag ett sprillans nytt armband :D Såklart så hade jag ju hellre velat haft tillbaka mitt gamla egna armband men nu fick det bli såhär. Jag var även in på Stadium och köpte min handledslindor så att jag nu kan boxas :D Hittade även jättefina plåthjärtan att hänga på adventsljus. Sen så var vi på och käkade på Mat Och Muffins. Dom har himla god mat där, speciellt deras Thaikyckling Panang ♥
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback