Dålig uppdatering... igen

Ojoj, senast jag skrev var i torsdags. Förlåt pappa jag ska skärpa mig ;)

I fredags var vi hemma hos Malin och hade det trevligt och sen gick vi över vägen till hennes grannar och satt där en bra stund tills dom flesta skulle in till krigen och vi (jag, och Daniel + några) drog hem till oss. Sen så sov Nagy och Robin här men när jag och Daniel vaknade morgonen efter så hade dom redan dragit.

Jag åkte hem till mamma och Bengt och blev omhändertagen då jag inte mådde så bra. Vi käkade gott och såg på Mr Bean.

I söndags var det som vanligt dags att springa och denna gången bar det av till skåre och nya spår. Dock var det Jättelerigt och jag lyckades trampa snett Aj.

Måndag: vaknade upp och hade ont i foten så jag bestämde mig för att Combat inte var det bästa. Susanne hade också ont efter springningen men i knät så vi bestämde oss för att gumma istället. Det blev ett hårt pass med bröst, biceps, axlar + mage.

Idag var jag tung i överkroppen efter gårdagens gym men kände mig dock bättre i foten och eftersom att både jag och Susanne är lite less på Jampasset så fick det bli Box 75. Hårt, jobbigt och svettigt boxningspass i hela 75 min och var jag inte redan slut i överkroppen så kan jag lova att jag är det nu. Mina armar ömmar och händerna skakar fortfarande.
Jag har en känsla av att jag typ kommer vilja dö imorgon...

Jaja nu ska jag sova (sent som vanligt). Slänger upp två bilder från i fredags från Amanda Nagys kamera:



Hej Mimmi !

Skönt att höra att du tänker på mig ! Jag kollar ju faktiskt din blogg varje dag. Och när du inte skriver något på ett tag, så vet jag ju i alla fall att du tänker på mig ändå. Det är en skön känsla för en "gammal" far. Men Mimmi ! Skall du inte försöka ta det lite lugnt med träningen ? Att du "måste" träna upp dig och bli "fit" för den eventuella polishögskolan, är ju en sak. Men du gör dig ju illa så ofta. Är det inte stukade fötter, så är det muskelvärk eller huvudvärk. Tag det lite lugnt ! Jag blir ju orolig ! Hoppas att jobbet känns bra ?
Puss och kran från:
Pappa

Svar: Hej pappa!
Ja jag vet ju att du är inne och läser varje dag så det är klart att jag tänker på dig. Det är ingen fara med träningen och det är absolut inte för mycket. Jag gör det för att jag tycker att det är kul och skönt. Polishögskolan dröjer ju länge innan jag kommer in på. Jag gör mig inte alls illa ofta? När vi var och sprang så vrickade jag ju foten och det är lätt hänt, speciellt när det var så geggigt som det var i söndags. Och träningsverk är ju helt normalt, det hade jag ju fått även om jag bara tränat en gång i veckan :) Så allt detta är inget att vara orolig för, jag lovar! Jobbet är nytt och svårt men det blir lättare och lättare och för varje pass som jag jobbar. Jag blev inringd att jobba igår och så ska jag jobba imorgon natt.

Puss och kram! (L)
Mimmi Lepp

2012-11-21 | 12:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback