Bak och pizzamys

Att jobba gick faktiskt ganska bra, lite stressigt där ett tag bara men annars lugnt. Jag fick jobba över lite så jag slutade inte för ens strax efter halv 6 vilket i sin tur resulterade i att jag kom i säng runt 6. Sov tills klockan var 12 och då hick jag upp gjorde lunch och satte mig vid köksbordet och läste en bok. Senare kom Susanne och hämtade mig och vi åkte ut till Kärne. Vår tanke var från början att vi skulle ut och gå men så blev det ju så klart inte.

Vi bakade adventskaka med smak av saffran, äpplen och mandelmassa. Den blev riktigt god men väldigt mäktig. Sen kom Tobbe hit och vi köpte pizza och kollade på tv. Mycket mysig kväll som vanligt ute i Kärne. Susanne och Tobbe åkte hem och jag är kvar här ute.

Imorgon ska vi försöka hinna med att springa innan jag och Daniel ska hem till honom och fira Malin.
Godnatt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback