Alla helgons dag!

I fredags var det som sagt halloweenfest som Daniel och Deas hade fixat. Jag och Nagy började hemma hos mig och gjorde oss i ordning och drack och hade det supertrevligt. Sen kom Susanne hit och skulle hjälpa mig med sminkningen och herregud säger jag bara... det blev hur snyggt som helst!! Det bästa är att hon faktiskt tyckte att det var riktigt kul så ni var jag ju vad jag ska vara nästa år igen.
Det var så himla kul för det var många som inte kände igen mig och det var precis det jag ville. Hon är verkligen bäst min kära syster!

Igår kom Susanne och Tobbe och hämtade upp mig och vi åkte förbi på kyrkogården och tände ljus och sen vidare ut till Kärne för att fika. Senare åkte vi hem och jag och Daniel gick iväg till affären och köpte massa gott och bara satt hemma och myste med tv och film hela kvällen <3

Idag blev det ingen springtur eftersom att det regnade och jag inte hade lust att springa på inne på bandet. Annars har även denna dag vart lugn och mysig.

Här kommer några bilder från i fredags, godnatt:



Oj Mimmi !

Tusan så häftigt ! Susanne är ju en riktig konstnär !

Kram
Pappa

Svar: Hej!
Jaaa visst är hon duktig! Jag blev hur nöjd som helst så det kommer hon att få göra om kan jag lova!

Kram!!
Mimmi Lepp

2012-11-05 | 18:14:10

Skicka gärna korten till mig, tack !

Skall lägga det bästa som "skrivbordsunderlägg" !

Pappa

2012-11-06 | 23:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback