12.11.02 - 01:20

Inte undra på att jag alltid brukar vara hungrig bär jag går och lägger mig... jag ligger och läser massa fantastiska mat och bakbloggar. Jag önskar att jag var lika ambitiös i köket.

Jaja dagarna som vart har varit bra och jag har inte direkt gjort något ovanligt som är värt att skriva om. Jo förutom att jag var på introduktion för nya jobbet igår. Det gick bra och jag har mitt första jobbpass/utbildningspass den 13 november.

Imorgon är det halloweenfest! Ska bli kul att få spöka ut sig lite. Det var ju trots allt ett år sen sist ;)
Godnatt



Hej Mimmi !

Ett stort GRATTIS till nya jobbet ! Du behövde verkligen få in lite pengar. Var det jobbet på MC-Donald du fick ? Vilken MC-Donald-restaurang kommer du att jobba i ?

Kramar från:
Pappa

Svar: Hej pappa!
Det var jobbet på McDonalds som jag fick ja och det är restaurangen här på nobel så det är ju jättenära och bra.

puss och kram
Mimmi Lepp

2012-11-03 | 11:58:06

Oj vad glad jag blev ! Äntligen ett jobb !
GRATTIS !

Puss och kram.
Pappa

Svar: Jaa så himla skönt att äntligen få ett jobb!!Nu jävlar! :)
Mimmi Lepp

2012-11-06 | 23:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback