Tisdag

Nu är fan sommaren här. Gud vilket skönt väder det vart de senaste dagarna och speciellt idag! Vid lunch kom mamma och hämtade mej och vi och mormor åkte och handlade blommor till mormors balkong. Även jag fick några blommor av mamma som jag ska ha på min balkong. Sen tog vi en sväng förbi kyrkogården och planterade lite blommor hos morfar och sen åkte vi och fiskade. Dagens träning blev Body Jam och gym. Nu sitter jag ensam hemma och ser på film :)

Igår vaknade jag ute hos mamma och åkte in till stan strax efter lunch gör då kom Anna och hälsade på. Vi tog oss en promenix in till stan och tillbaka innan det var dags för henne att åka hem och för mej att dra till gymmet. Det blev Body Combat och Cx.

Imorgon ska jag åka ut till mamma på morgonen och få hjälp med att plantera dom fina blommorna som jag fick. På kvällen blir det Tabata.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback