Tårtkalas

Jag är helt slut efter dagens bravader. Jag och Anna vaknade vid 10 imorse och slängde i oss lite frulle innan vi drog till affären och handlade inför vårat storbak. Idag skulle nämligen min och Susannes sista dag på dieten ha vart och då hade jag lovat att bjuda mamma, Bengt, Susanne och mormor på tårta och så fick det bli ändå även fast vi la ner dieten (ch eftersom att Anna var här så fick hon också vara med på "kalaset"). Så vi började baka och sen drog vi in till stan och käkade lunch på Vero och sen hem igen för att göra klart tårtan innan alla kom. Tårtan blev dock inte riktigt som den skulle men den blev good ändå! Chokladtårta med jordgubbar och grädde i.

Igår var jag och hjälpte till och jobbade på Pasha och efter det cyklade jag direkt in till gymmet och tillsista tabatapasset någonsin med Carro :( Det kändes inte alls kul. Hon är ju så himla duktig och det är det bästa passet på hela veckan. Jaja, vi får försöka klara oss ändå. Efter träningen kom Anna och hämtade mej och vi åkte till Klara-Lovisa som var hemma i Karlstad och bara myste hela kvällen med henne, Angelica, Maria, Amanda, Fanny och Micha.

Just nu sitter jag helt själv i soffan och väntar på att Big Brother ska börja. Jag vill att Daniel ska vara här men han är på festival och har roligt :( och jag saknar honom. Jag är fan kär på nytt. Jag känner mej helt nykär och är så glad att jag vet inte vart jag ska ta vägen ♥

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback