Lördag t.o.m onsdag

Haha som Emilia skrev i inlägget på Valborg så har jag inte uppdaterat på fleera dagar så jag drar en snabb resumé på dagarna dom gått.

I lördags så kom ju Erica och William till Karlstad och vi var och käkade och lekte runt på leklandet tills vi blev alldeles svettiga! På kvällen åkte vi till Malin och grillade och sen drog vi hem till Adam och efter det hem till Ahlbäck innan jag och Daniel åkte hem och sov.

På söndagen åkte vi hem till mej och grillade med hela familjen eftersom art Bengt fyllde år. Vi plockade även med oss massa flyttsaker och åkte till Norrstrands och började ställa i ordning i lägenheten. På måndagen vaknade vi i våran lägenhet och så åkte vi till Ikea och handlade lite. På kvällen kom massa skönt folk hit och vi grillade och hade en mysig Valborg.

I tisdags vaknade vi upp och jag och Emilia beställde hem pizza och räkpita, sp jäävla gött!! Senare på dagen åkte jag hem en sväng och hämtade mer saker och på kvällen blev det mer grill.

Igår började jag och Susanne med ett 30 dagars program och jävlar vad vi ska käka meen jag hoppas verkligen att det ger resultat! Vi var även på en lite annorlunda tabata igår. Den var nämligen utomhus på gräsplätten utanför sats på Färjestad och det var nära 300 personer som var med och tränade. Det var faktiskt himla skönt att vara ute och träna i det fina vädret :) såå nu tror jag att jag fått med hela helgen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback