Lördag (dag 4)

Trots att jag var så trött igår så lyckades jag ta mej iväg till gymmet och vi provade att köra vårt lilla program. Det gick bra men var bajsjobbigt. När jag kom hem satt Daniel och Kim och drack öl och sen kom även Krook och Chrille. Vi satt och spelade spel och hade det trevligt och bär dom äntligen åkts så hoppade jag in i duschen och tog mitt sista mål mat och satte mej och såg på Hysteria.

Idag vaknade jag kl 7 och tänkte att kag lika gärna kunde gå upp och äta frukost innan jag somnade om igen. Då när jag vaknade var det ljust och soligt ute så då tänkte jag att jag skulle åka ut till mamma och springa men när jag vaknade igen vid 10 så var det så klart grått och regnade! Så då åkte jag och Susanne in till gymmet och sprang och nu sitter vi ute hos mamma och har nyss käkat.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback