Idag mår jag bra!

Sitter ute på balkongen med ett stoort glas iskallt vatten. Har nämligen nyss kommit tillbaka efter en springtur och det var så jävla varmt. Såg ärligt talat ut som att jag hade duschat, svetten bara rann. Det blev en runda på inte mindre än 7 km och nu i efterhand är jag glad att jag pallrade mej ut.

Idag mår jag mycket bättre än igår och efter ett snack med Susanne så känns det bättre. Vi vet dock inte huruvida vi ska fortsätta med dieten eller inte. Både jag och Susanne känner att vi inte orkar med det men vi får se till veckan.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja göra mej i ordning för kvällen. Vi ska nämligen till sundsta och kolla på när Emelie dansar och sen ska vi ut och käka på Alfie. Och ja jag ska faktiskt också äta, det är jag värd ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback