Fredag, lördag

Fredagen var braa. Jag åkte hem till Susanne och vi fixade klart boken som vi skulle ge till mamma i morsdagpresent och efter det drog jag till systemet och sen hem för att invänta brudarna. Anna och Micha kom till mej och vi drog till parken och grillade med Daniel och massa folk. Sedan fortsatte festen inne hos oss och då kom även Emelie en stund. Rolig kväll med bra folk.

Igår gick jag och Daniel upp tidigt för att gå till Combihörnan och fixa bilderna (till mammaboken). På eftermiddagen åkte jag ut till mamma och Bengt där även mormor fanns på plats. Senare kom även Daniel, Susanne och Tobias och vi grillade och hade det mysigt. På kvällen bänkade vi oss framför tvn och melodifestivalen och fyfan va dåligt det var. Asså helt seriöst, Sverige var ju den enda bra låten av alla som var med så det var inte mer än rätt att hon vann.

Just nu sitter jag ute i solen och ska snart fika. Dagen får bli som den blir.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback