18 maj

Sitter på en stol vid köksbordet och stirrar. Dagen har jag inga planer för. Hade egentligen velat åka ut till mamma och Bengt meen dom är inte hemma på hela helgen. Susanne och Tobbe åker också bort så då blir det träning på egen hand. Hade tänkt att ta mej en springtur senare.

Igår blev jag jättegrinig när jag kom upp vid 8 och tittade ut genom fönstret.. Spöregn! Men sen vid 10 så var det fint väder igen så vi bestämde oss att vi skulle dra ut och spela frisbeegolf. Det gick faktiskt rätt bra för mej igår, bästa omgången hittills iaf och jag slog till och med Daniel. Efter golfen drog jag in till gymmet och bytte om och så stack vi ut och sprang en liten sväng :) På kvällen satt jag, Daniel och Chrille och kollade på skräckis. Sjukt bra film som jag inte kommer ihåg vad den hette.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback