12.05.24

Kommit hem från en skön men dock så varm springtur med syster. 5 km och det hick riktigt bra! Nu sitter jag ute på balkongen och tittar på svalorna och väntar på att solen ska komma runt hörnet och till vår balkong så man kan sola lite.

Igår åkte jag son sagt ut till Kärne på morgonen och stannade där tills det var dags att bege sig in till stan och gymmet. Mamma hjälpte mej att plantera mina fina blommor som jag fick och jag blev nöjd. På kvällen efter träningen åkte jag och Susanne ut till mamma och Bengt ingen för att umgås lite och fixa inför våran morsdagpresent. Vi bestämde oss också igår jag och Susanne att vi struntar i dieten. Ingen av oss har knappt märkt någon skillnad och vi är trötta på att inte kunna laga vanlig god mat. Dock ska vi fortsätta ned hårdträningen perioden ut och sen köra på som innan. Vi ska även försöka att tänka mycket mer på vad vi äter och hur mycket än vad vi gjorde innan vi började med dieten.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback